Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 12. december 2013

Ja og nej

Tænker I nogensinde over, hvad I godt kan lide og hvad I ikke kan lide? Jeg har lavet en liste over mine ja'er og nej'er.

JA!
1. Jeg kan godt lide st stå tidligt op - især hvis det er mørkt
2. Jeg kan godt lide når jeg husker at bestille piller i god tid
3. Jeg kan godt lide at stå op om morgenen og ikke have nogen kramper
4. Jeg kan godt lide at lytte til musik i en tilpas god styrke
5. Jeg kan godt lide at grine over virkelig latterlige ting
6. Jeg kan godt lide mennesker der er fyldt med sort humor
7. Jeg kan godt lide at få post - selv rudekuverter er cool
8. Jeg kan godt lide at rydde op i mine papirer
9. Jeg kan godt lide at hjælpe andre med deres psykiske vanskeligheder
10. Jeg kan godt lide at notere ting i min kalender


NEJ!
1. Jeg kan ikke lide at spise om morgenen før jeg får noget væske ind først
2. Jeg kan ikke lide at være spontan eller blive udsat for spontane ting
3. Jeg kan ikke pølser - de er meget, meget ulækre
4. Jeg kan ikke lide at være spændt
5. Jeg kan ikke lide at få gaver, jeg synes at det er akavet
6. Jeg kan ikke lide gyserfilm
7. Jeg kan ikke lide at diskutere med andre
8. Jeg kan ikke lide at have en historie i hovedet, men ikke kunne få den ned på papir
9.  Jeg kan ikke lide når jeg får ordineret flere piller end dem jeg tager i forvejen
10. Jeg kan ikke lide når mine regnskaber ikke passer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar