Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 17. december 2013

Kvalitet! Helt klart!

Kvalitet eller kvantitet? Jeg har siddet og spekuleret på det, for jeg har produceret mange indlæg i dag (still going on monday - jeg har ikke været i seng endnu). Jeg har selvfølgelig skrevet det, jeg har tænkt på. Men er det virkelig det, jeg vil med min blog? Er det ikke mere at samle tankerne i 1 eller 2 blogs, måske 3 om dagen, maks? Eventuelt skrive ned, hvad man ønsker at blogge om? Jeg kunne da forestille mig, at mine indlæg f.eks. ville blive mere læseværdige, hvis de var samlet, frem for spredt for alle vinde.

Jeg tror, at jeg fremover vil bestræbe mig på at skrive 2 indlæg, f.eks. på et fast tidspunkt. Det kan være mellem 8-12, og det kan være mellem 20-24. Så kan jeg have én ekstra blog oppe i ærmet, hvis det skulle ske at jeg pludselig ikke kunne holde det inde - som en gang skriftligt diarré.

Derfor vil jeg fra i morgen (når jeg står op) sørge for, at mine blogs er mere spredte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar