Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 15. december 2013

Den tid på dagen

Klokken 11:30

Jeg har lige smidt René ud. Han skal til fødselsdag, og er allerede forsinket. 
Det må efterhånden være hans trademark. Hehe.
 Hvis han ikke når toget 11:55, kommer han over en time for sent.
Så vil jeg foreslå, at han tager til sine forældre, som bor på vejen, og låner deres bil.
For så kan han nå frem til tiden. Kinda.

Klokken 13:20

Jeg er netop blevet færdig med en ekstra hårvask.
René nåede toget, og kom frem på slaget 13:00 - hvor han skulle være der.
I dag er all-mine. Jeg vil lægge makeup, sætte håret og iføre mig noget andet tøj end normalt.

 Klokken 14:10

Jeg er netop blevet færdig med at lægge makeup.
Jeg har sprunget et hjerteslag over, nu hvor jeg har opdaget at vi brugt strøm som aldrig før
Satans gulvvarme!
Hvorfor er det, at ejendomsmesteren anbefaler det?!

 Klokken 14:40

Jeg har fundet et kamera frem for at tage et billede af mig selv
Jeg ser forfærdelig ud
Og jeg prøver lige at ringe til min mor
Hun er så ikke hjemme, så jeg vil gå ud fra, at hun er hos min bror

Klokken 14:45

Nu har jeg skamhørt Hej Matematiks "Kato på maskinerne"
Jeg har valgt at hente den, for jeg gider ikke at høre den extended version, der er på Katos plade. 
Jeg vil anbefale den sang til alle.
Den er virkelig cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar