Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 18. december 2013

"Undskyld, ved De, hvad klokken er?"

13:03
Jeg spiser en TUC kiks og drikker et glas Topform Light 
Overvejer om det er en mulighed at smukkesere mig når jeg til fysioterapi
Jeg elsker at smukkesere mig 
Dette er da en god lejlighed

13:07
Jeg kaster mig ud i at blive smukkeseret

13:17
Jeg er nu smukkeseret og DAMN, jeg er lækker!
Jeg tager ikke noget billede, for jeg har en god historie med at kikse med billeder.


13:21
Jeg skal have fundet ud af, hvornår jeg skal tage de smertestillende piller.
Ret essentielt, eftersom det er smertefuldt af helvedes til, når jeg træner :S
Jeg skal huske at sige til Pia, at jeg tager en slapper både i morgen og på fredag pga. frisøren.
Der er sgu alligevel lang vej til frisøren.
I hvert fald når man er handicappet. Uha-uha. Deres trin er næsten 50cm høje!

13:26
Jeg skal til at gøre mig klar. Ham, der skal hente mig, kan være her fra 13:45.
Det er rart at være forberedt.
Og jeg skal i øvrigt på WC, tror jeg. Nu må jeg lige få ordnet de ting, der skal ordnes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar