Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 16. december 2013

Timerne går sgu langsomt...

11:44
Birgitte er netop gået, efter at have skiftet plaster på mit sår.
Vi skal købe en mindre størrelse plaster til næste gang.
Renés søster og forlovede kom for ca. ½ time siden.
"Jeg har stadig kramper", så jeg sidder her og glor.
Lytter til musik.

11:58
Jeg overvejer om jeg skal bryde op og gå ind i stuen til de andre.
Jeg har mere mod på det nu.
Men... Ja. Jeg kan vel godt tillade mig at gå derind, kan jeg ikke?

13:21
Jeg har været med til "mødet", og Milla og Martin "has now left the building"
Jeg går på wc, og ringer samtidig til min mor.
Vi har en hyggelig samtale.
Mest om min farmor og hendes geniale evner til at huske.

14:01
Jeg laver mad til René; varmer 2 naanbrød på risteren.
Sætter mig bagefter på min stol og hører mellem to sange, at Renés ven kommer i dag.
Og den ven, er ham, der skylder os 6.000 kroner.
Jeg håber, at han kommer for at aflevere dem.
Af og til skal han have hjælp til computeren.

14:16
Jeg begynder at spekulere over, hvad jeg mon skal servere til aftensmad.
Det er altid svært, når man ikke har nok hjemme til 3 personer.
Men vi kan vel nok lave ris med tomatsovs og bacon.

14:18
Vennen har netop ringet på vores dør.
Han har ikke sin computer med.
Det tegner sgu meget godt.
Medmindre det er mobiltelefonen!
Jeg kan ikke høre, hvad de snakker om.
Jeg vil ikke sidde og lytte.

14:59
Renés ven hoster op med penge.
Men hvor mange? Hmm...
Jeg venter i spænding!

15:04
7.600 kroner.
- Og HAN SKAL IKKE SPISE HER!!!
Fair nok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar