Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 28. december 2013

Go Rikke, Go Rikke, Go Rikke (husk at heppe)

Ja. Jeg har så 180 kroner. I stedet for 4 kroner, har jeg 180 kroner. Fiktivt. For kun, hvis jeg handler i en coop-butik. For mit medlemskort har simpelthen samlet så mange points ind, at jeg kan købe ind for 176 kroner - og jeg havde 4 i forvejen :) Se, det er jo dejligt. Det glæder jeg mig til at fortælle René, når han på et tidspunkt står op. Jeg har også modtaget en e-mail fra min læge i dag, om at han har smidt Tramadol på serveren. Cool. Dem burde jeg ikke skulle betale for, men der er lidt konflikt dér, for de har ikke linieret papir i Fakta, som de har i Kvickly, men apoteket og Kvickly ligger i modsat retning...

Jeg må lige drøfte det med René :) Apoteket har jo også åben på mandag ;)

Medicinen skal indenbords, men det er en af de dage, hvor jeg kaster op, hvis der ikke ligger mad i maven inden pillerne dumper derned. Det er også en af de dage, hvor det er 50/50 om jeg får kramper. Jeg føler at de er der - men alligevel har de ikke vist sig. Men jeg bliver nok nødt til at vække sleeping beauty derovre, for jeg har brug for hans hjælp til at få lavet maden. Jeg er simpelthen så sulten! Også selvom jeg synes at det er pissesynd for ham, at han skal vækkes :/

Tør jeg gå derud selv? Skal jeg? Vil jeg? Måske. Nej. Ja.Så er det virkelig 50/50. Jeg har forsøgt at vække René, det er ikke sådan lige, så jeg vil i stedet bare tage chancen og gå ud og smøre maden selv. Jeg hepper på mig selv og håber på det bedste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar