Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 14. december 2013

Opdatering og slut på fredagen efter midnat


- for jeg er blevet opdateret! Eller; min hjemmeside er opdateret. Hehe. Jeg har skrevet 7 noveller siden i går, og nu har jeg fået smidt dem op - jeg er en hjemmeside-goddess! 

Jeg får ingen sygeplejerske i denne weekend! Woohoo! Sove lææænge! Lækkert! Jeg elsker det allerede. Jeg har lyst til at gå i seng nu, bare for at nyde at kunne vågne lige præcis når jeg vil, i morgen :)

I morgen skal jeg spise tebirkes til morgenmad. NÅ NEJ. For nemlig har fucket op. Jeg har bestilt 2 pakker tebirkes, men har i stedet fået 2 pakket fiskefileter fyldt med rejer. Det er seriøst nedtur. Jeg er virkelig skuffet. Jeg havde glædet mig SÅ meget. Men... Ja. Nu kan jeg jo så bare sidde og spise... Noget andet. 

Jeg har fandeme ondt i ryggen og i hoften! Jeg har måske nok været lige en tand for effektiv i køkkenet her til aften... Det var ret uigennemtænkt. Jeg bliver nødt til at lægge mig ned :(

Men jeg vil stadig klappe mig selv på ryggen for at have skrevet 7 noveller og smidt på siden.

I må gerne læse med!

Tak for i dag

(fredag for mig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar