Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 16. december 2013

Et par timer

08:00
Mit vækkeur ringer.
Jeg sover yderligere 40 minutter.
Registrer småkramper

09:08
Jeg har ikke drukket noget på grund af  småkramperne.
Min mund og mit svælg er fuldstændig udtørret.

09:15
Tager en slurk sodavand og er ved at spilde.
Sætter musikken i hovedtelefonerne.

09:23
Jeg lytter til "Nightcrawler" af Judas Priest.
Sidder og rocker med.

09:37
Kommer i tanke om Martin fra X-factor i 2008.
Han sang "What goes around", et Justin Timberlake nummer.
Jeg husker det, fordi Martin sang bedre end Justin.

09:55
Kommer i tanke om, at jeg har glemt at tage morgenmedicin.
Tager den straks.
Renés søster og måske hendes forlovede kan komme fra ca.1 time fra nu.
René skal først ned og købe ind.

10:02
Jeg får et kys af René.
"Jeg elsker dig, og jeg skal nok passe på dig"
- Jeg har ikke mød hendes forlovede endnu, så jeg er bange.
Ret stresset, faktisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar