Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 22. december 2013

Studier

Oh yeah. Jeg er faktisk bare blevet helt og aldeles forelsket i mit hår. Det ser godt ud hele tiden! Både når jeg har headset på, og når jeg ikke har! Det er sgu da fedt - haha

Jeg har lige lavet en virkelig idiotisk handling: brandvarm olie sprøjtede op på mit håndled, da jeg puttede løg i gryden, og det gjorde pisseondt - jeg skreg faktisk en masse eder ud. Men puttede jeg håndleddet under vand? Hmm... NEJ. Det er sgu ærligt talt lidt åndssvagt. Men hey - jeg er jo sådan lidt "tuff" - jeg ka' klare den slags!

Gormeh sabzi simrer i mit køkken :) Jeg er glad for, at jeg lige havde tingene hjemme til det. For jeg havde ellers ingen idé om, hvad jeg ikke skulle finde på. Jeg glæder mig til at spise. Jeg ved godt, at jeg ikke laver den ligeså godt som Hamids mor - men jeg håber at jeg en dag lærer det. Normalt skal der kylling i. Men René kan ikke lide kylling, så vi bruger kalkun. Og vi har ikke noget, som er optøet. Så vegetar. That's the way to go.

Queen. Interessant, faktisk. Jeg må se mere fra deres koncert på Wembley. Jeg synes bare, at jeg lige pludselig får så meget. Det bliver næsten uoverskueligt, you know? Der er mange ting at holde styr på samtidig. Men okay; Queen er ikke helt lige så interessant som andre ting, jeg interesserer mig for pt. Jeg ville have delt mine "erfaringer" om en seriemorder, men jeg har simpelthen ikke plads her. Så skal jeg bruge min "Rage" blog. Den, jeg bruger, når jeg virkelig skal rase ud og skælde ud på folk, der ikke skal vide, at jeg er sur på dem, fordi jeg faktisk ikke har en reel grund. Navnene er endda ændret. Men jeg er ikke meget for at bruge den blog til det. Så skal jeg oprette en hel blog til kun mine studier, for at dele dem med andre, og... Næh. Jeg har nok til mig selv.

Det er det, de er lavet til. Men jeg kan give nogle ideer, og jeg synes at en virkelig, virkelig sær og mystisk person er Heinrich Luitpold Himmler - han havde nogle meget mærkelige, religiøse overbevisninger, og var generelt et meget specielt menneske.Var han vanvittig, fuldkommen sindssyg, eller havde han blot misforstået det hele? Man kan jo sige, at han var et besynderligt og ekstremt fanatisk menneske under 2. Verdenskrig. Hans ideer omkring hele det tyske rige - var de forskruede, eller havde han fat i noget? Var det virkelig nødvendigt for de tyske SS-folk med de "tyske aftener" fordi det var så hårdt for dem at slå alle de jøder ihjel?

Karla Leanne Homolka er et interessant menneske, for gjorde hun det for sin egen skyld - eller for Bernado? Hun har fået en ny partner nu, men er hun i stand til at gøre det samme - og vil hun gøre det? Hvis hun gør det; vil det involvere hendes nye partner, Luka, på den ene eller anden måde, eller vil hun leve et skjult dobbeltliv? Dags dato er hun trods alt hun 43 år gammel.

Det er spændende, ikke? Haha. Jeg spiser mad nu. Og så kan jeg studere videre bagefter. Tjek selv, om disse personer er spændende, eller om det bare er mig, som er kedelig - Haha.

Hav en god eftermiddag - den sidste time, der er tilbage af den

Ingen kommentarer:

Send en kommentar