Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 28. december 2013

"Jeg' sgu for gammel til det skrammel så vi ses"

Jeg har faktisk overraskende lidt ondt i dag, i forhold til, hvor ondt jeg havde i går. Jeg sad og flæbede som en tøs i går. Men nu - nu kan jeg faktisk rejse mig fra stolen uden de store dikkedarer, og jeg har ikke synderligt ondt i knæene, jeg synes heller ikke at min ankel gør helt lige så ondt nu, som den gjorde i går. Dejligt! Det er den slags, jeg godt kan lide!

Jeg har fritaget min mobiltelefon fra nanogrip'en, fordi den er mere behøvet til mine skriveredskaber og mit neu.amb. skema. Det er nemlig ting, der konstant bliver væk :/ Men nu har de fået en plads, og det er art! Oh yeah!

Sidder og skriver lidt med Katja. Det er hyggeligt. Hun får snart fri,. men det har været en rar dag. Jeg glæder mig voldsomt, at jeg er ved at dø, fordi jeg allerede på onsdag kan tage min nye kalender i brug! Og det er freaking cool.  Det er jo snart! Det er allerede lørdag nu!

Jeg skal igennem gemmerne i dag, tror jeg. Hun er med på den dér Facebook side, hvor de giver gratis ting væk til folk på Sjælland - så jeg skal lige tjekke, om jeg har noget, der kan bruges. Eller om Katja selv kan bruge det - det kunne være fedt nok, hvis hun selv kunne også, nemlig :) Jeg kan tage nogle billeder af det og sende dem til hende - så hun ved, om hun skal hente dem eller ikke :)

Jeg skal også lige gennemgå tingene med René. Jeg har en gammel skijakke. Den er ret fed, men jeg ved, at der kommer til at gå mange, mange år før nogen af os kan passe den - og så kan Katja lige så godt få den med. Men det må vi som sagt lige snakke om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar