Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 24. december 2013

Erase and rewind - I'v been changing my mind

Jeg har valgt at smukkesere mig, selvom jeg først havde valgt at lade være. Jeg ved ikke, om det ser godt ud. Det må jeg lige vente med at vurdere til om en times tid, når makeuppen har "sat sig", frisuren har "sat sig", lyset er i orden, René er ude af lejligheden, og jeg bare skal ordne de ting, jeg har lovet René. Jeg regner med at tage den lille opvask, når klokken er ca. 13, for så er den stensikkert væk, når mine forældre kommer. Det vil være superrart, også, så det forstår jeg godt. Jeg har det på samme måde.

René siger, at jeg er vrissen i dag. Det synes jeg nu ikke, at jeg er. Han siger, at jeg ikke glæder mig, og at jeg kommer til at ødelægge det for min farmor. Det tror jeg simpelthen bare ikke på! Jeg er ikke vrissen, og jeg vil bestemt ikke være i dårligt humør!

Men sådan er det jo engang imellem. Hm, nå, men han er blevet 2 timer forsinket - typisk ham. Jeg kunne ikke lade være med at fnise lidt. Han er en sæt person. Sær. sær person!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar