Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 21. juli 2012

Ahh... Så dét er diagnosen!

Politikens SLANG ORDBOG

Jeg har sådan set betalt 199 kroner for denne bog, som - by the way - er ret sjov.


Men jeg har fundet ud af, at jeg muligvis har fundet årsagen til min fedme i denne bog.
Jeg lider af Alzheimerbulimi. Ganske enkelt.
Hvis nogen er i tvivl, er det når man spiser og spiser, men glemmer at kaste op.

Ej, sådan er det ikke. I en mild grad, erkender jeg. Men det er primært pillerne. Man kan så sige, at pillerne er "skyld i" at jeg spiser, som jeg gør, fordi de har ødelagt et eller andet i min hjerne. Jeg er altid sulten. Altid. Af og til bliver jeg mæt. Men ½ time efter, er jeg sulten igen. Ofte spiser jeg til er på kanten af opkast - men jeg når altid at stoppe i tide. Jeg har bedt René om at stoppe min spisning, hvis det løber helt løbsk. Det startede første gang, jeg fik medicin mod epilepsi og skizofreni, og tog rundt regnet 40kg på i løbet af 2 måneder. Siden dengang har det været sådan. Det var ikke sådan før jeg tog de piller. Men nu er det sådan, og jo flere piller, der bliver kastet efter mig, jo værre bliver de, for de har alle vægtøgning som bivirkning. Og "vægtøgning" kommer jo af overspisning. Det er jo ikke sådan, at pillerne bare gør en fed. De "manipulerer" hjernen, så man æder sig fed uden at kunne stoppe.

Jeg synes dog, selvom det er Renés klagesag, at det er åndssvagt at nævne mig, når det eneste - jeg lyver ikke, jeg mener "det eneste" - der står er "Hustruen er skizofren og er også fed". What the fuck?! Jeg er ret sur over det, selvom det i hele sagen siges, at Renés problemer skyldes fedme. Psh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar