Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 9. juli 2012

Oh shit!

Pyha... Sikke dog en hektisk aften! Først ud at gå tur (uden regn), så hjem og vaske op. Så smøre madpakke og lave sodavand. Så pakke medicin, og så varme naanbrød og tv. Og om lidt går jeg i seng, jeg er totalt smadret og jeg kan dårligt holde mig oppe. Det er faktisk endda muligt, at jeg går i seng lige nu, i stedet for at vente på René. Jeg er altså virkelig bare... Min ryg hader mig. Det bliver så skønt at komme ned under dynen. Jeg glæder mig til i morgen, når jeg kan åbne vinduerne igen! Her er så indelukket, men vi har ikke vinduerne lukket når det er mørkt udenfor.

René skal på arbejde i morgen, og jeg glæder mig faktisk lidt til en formiddag i mit eget selskab - også selvom jeg kommer til at savne René i sekundet han går ud af døren. Øv bøv. Men sådan er det jo. Jeg skal i øvrigt lige have lavet den dér liste om hans arbejdsdage! Fuck, det havde jeg glemt! Jeg er smuttet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar