Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 9. juli 2012

MCJ

MCJ - en virkelig dejlig kvinde. Tænk at hun gider at hjælpe mig! Det drejer sig om et søgsmål mod kommunen, og jeg har spørgsmål i den forbindelse. MCJ er uddannet jurist. Jeg tænkte, at hun måske kan svare på de spørgsmål, jeg har. Hun sagde at hun gerne vil hjælpe, og lige nu afventer jeg et svar, som jeg håber jeg får her i løbet af aftenen. Det vil være så fedt, hvis hun kan give et svar, for jeg kan ikke finde det nogen steder.

Indtil da vil jeg gerne beklage mig. Min hovedpine er vendt tilbage, og med samme styrke som i morges, så jeg har snuppet 2 Ipren, som jeg inderligt håber taget hovedpinen. I hvert fald bare lidt af den. Bare 10% - det er fint nok til mig! Jeg føler mig som en, der er ved at dø - og så tænker jeg på dem, som har hovedpine x1000 af min, eller folk, som er døende med store smerter. Min hovedpine er sikkert væk i morgen. Mange mennesker har kronisk hovedpine. Det har jeg selv haft. Inden jeg kom i behandling for epilepsi. Jeg skammer mig egentlig over at være så ynkelig, når folk har det så meget værre end mig. Men så tænker jeg igen: Det vedrører ikke mig, og nu er det MIT hoved, der gør ondt på MIG. Så egentlig er det vel okay.

Jeg drikker Coca Cola Zero. Fik sådan en lyst til den, selvom jeg ellers har købt Xtra cola light. Men da jeg var til min mors fødselsdag den 6., drak jeg Coca Cola Zero, og jeg blev sgu lidt hooked på det. Så jeg har købt en 2-liters flaske, fyldt med Zero. Yeah. Awesome.

Jeg hader faktisk lidt, at jeg ikke kan høre musik, sådan rigtig, fordi den ondskabsfulde hovedpine terroriserer mig. Jeg har glemt at bestille medicin til René, jeg har glemt at købe vitaminpiller til ham... Jeg er ussel. Man skulle tro, at det var Renés egen sag. Men det er mig, som står for medicinen. Det er mig, der fylder doseringsæskerne, og derfor er det mig, der ved hvornår vi løber tør for hvad. Og allerede i sidste uge, faktisk allerede i mandag i sidste uge, vidste jeg, at René ville løbe tør tirsdag morgen i denne uge. Så jo, det er faktisk min skyld. Jeg har det ret dårligt med det, men altså... Ja. Der er ikke noget at gøre ved det. Heldigvis har han fri i morgen, så han kan ringe og bestille medicinen, så han har den i morgen eftermiddag. Og vitaminpillerne kan man nok købe i Fakta. Det kunne man i hvert fald i Herfølges Fakta.

Jeg overvejer seriøst at gå i seng. Men jeg har sovet hele dagen. Jeg bør ikke gå i seng nu. Men hovedpinen gør mig til en zombie, og jeg sidder bare her og glor alligevel. Magter ikke noget. Jeg er bedre tjent med at gå i seng. Men jeg bliver oppe. I hvert fald en time mere, til klokken 23 - og gerne længere. Jeg synes dog, at hovedpinepillerne er begyndt at virke en smule.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar