Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 26. juli 2012

Uuh... Touchy!

 Livet er som en bog, ikke? Man bladrer siderne igennem som år. Hvem vil nogensinde læse min bog? Og hvad ville der stå? Kan man selv vælge? 

Hvad nu, hvis man har mange "skeletter i skabet"? kommer de alle med? Kan man overhovedet have en hemmelighed? Bliver mit liv en bog til downloading i fremtiden, efter min død?

Hvem ville læse den? Jeg gad ikke at læse den. Tror faktisk ikke, at jeg ville læse nogen andres bog. Måske ville jeg skimme bogen fra dem, jeg havde holdt af og elsket.

Hvis "du" læste den... Ville du så elske mig mere eller elske mig mindre? Uanset hvad, ville jeg elske dig. Du ville bære min kærlighed i dig, for altid.

Føler du det samme?

***

 Yah, but I want to walk on water with you

Ingen kommentarer:

Send en kommentar