Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 31. juli 2012

Bitch!!!

Jeg har forstuvet min tommelfinger på højre hånd. Yay. Så kan jeg ikke tørre mig selv, når jeg har lavet pølser... Selvom man er i et længerevarende parforhold er det stadig pinligt at bukke sig fremover og blive tørt af ens partner. Eller måske ikke "pinligt" men mere "ubehageligt". Jeg følte mig i hvert fald dårligt tilpas da  René måtte i gang i morges. Jeg kan ikke noget som helst med højre hånd. Jeg vidste slet ikke, at man brugte tommelfingeren så meget! Jeg mener - jeg kan ikke bruge højre hånd til noget.

Engang imellem... 
Der er det en bitch at have epilepsi.

(Det er det altid, men det er værre, når man slår sig)

3 kommentarer:

  1. og du kan ikke bare bruge venstre hånd?? oO

    SvarSlet
  2. Ikke til ovennævnte, nej. Min krop kan "fungere" på den måde.

    SvarSlet
  3. Har du noget kærlighedsproblem? Jeg kaster en kærlighedsformel til dig for at hjælpe med at løse din kærlighed i dag! Kærlighedsformularer, der aldrig mislykkes. Arbejder selv i de mest vanskelige situationer. E-mail i dag !. Find din sjælskammerat. Ægte healer. Meget overkommelig. Retssager staver. Strong Love Spells.kontakt os
    E-mail ______ Templeofanswer @ hotmail. co .uk
    Ring / Whatsapp ____ +234 8155 42548-1

    SvarSlet