Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 28. juli 2012

Eksperimenter

Engang var jeg smuk. Måske lige en tand for meget makeup - Haha. Sådan kan det gå!





Haha - faldt over det her billede, da jeg ville navngive de nyeste billeder.
Jeg fandt også det her




Der har jeg ikke helt så meget makeup på. Det er fordi jeg ELSKER at eksperimentere med makeup.
Der er så meget forskellige farver at arbejde med!

Det øverste billede således ud




Og det andet billede så sådan her ud




Det er virkelig sjovt. Altså, det er ikke fordi det er specielt pænt, det her, men det var sjovt at lave! Det nederste billede blev taget inden jeg begav mig ned på Statoil tanken, og det blev snestorm på vejen derned. Mit hår frøs til is, jeg var fuldstændig gennemblødt da vi nåede derned - men da jeg kom hjem, sad makeuppen stadig sådan her, på trods af, at det ikke var en vandfast mascara. Det er ret vildt, synes jeg - haha.

Nå, men jeg ville vise de her billeder, fordi jeg har tænkt mig at eksperimentere igen i dag. Jeg kender ikke farverne endnu - men det kommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar