Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 28. juli 2012

Hurra skolen brænder

Ahh... I kender godt det dér med at føle at man har succes med noget, ikke? Her i nat har jeg sammensat en komplet indkøbsliste til nemlig, og jeg har regnet ud, hvad de ting, jeg ikke køber hos nemlig, kommer til at koste. Og hvis vi virkelig flotter og lever i luksus, kommer vi til at bruge lige knapt 3.200 kroner på mad og drikke til hele måneden! Jeg har tjekket skabe, fryser og køleskab, og fundet ud af, hvilke retter, vi havde ingredienser til, og hvad vi ville komme til at mangle. Apropos det... Hvad blev der af pestobaguettesene? Øv. De dér ganske almindelige baguettes til 3-4 kroner for 2, skåret midt over og derefter flækket på langs, lidt grøn eller rød pesto smurt ud over, et par skiver tomat og mozzarellaost ud over, ind i ovnen til osten ser færdig ud - det smager simpelthen så godt. Jeg burde begynde at lave det igen. Det vil jeg drøfte med min indkøbsseddel om 2 uger. Men i hvert fald har jeg nu fået samlet 14 retter, som vi kan vælge imellem. Jeg skal have derudover - når jeg får købt ind og varerne er her - have sammensat en liste over retter, som skal hænge på køleskabet. Så er det nemmere at vælge, end hvis man først skal sidde og lede efter et stykke papir.

Nå.

(titel fra Red Warszawa)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar