Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 3. juli 2012

How Deep Is Your Love (musik)

Jeg vil gerne starte med at sige, at jeg ikke kan lide hverken Bee Gees eller Take Thats version, men jeg synes at det er OK at have denne sang med, nu hvor Take That har fået et comeback. De var jo et 90'er boyband engang. Angiveligt skulle de have ændret stil. Jeg må hellere give deres nye lyd en chance.



Jeg kan ikke lide nogen af dem. Måske kan du? Bee Gees har generelt aldrig været min kop te, men Take That, som jeg godt kunne lide dengang, afsluttede faktisk gruppen med denne sang, "How Deep Is Your Love"- men det er (muligvis?) rart at de er kommet tilbage. Jeg må som nævnt tjekke deres nye materiale ud. Men det her? Det er noget skidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar