Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 5. juli 2012

Blod hvor det ikke skal være!

Det gjorde sygt ondt at få sat det dér andenæb op i skeden. Jeg har aldrig haft problemer med det før, men i dag ville det bare ikke, og til sidst måtte gynækologen presse til, og jeg begyndte at bløde! Men jeg fik taget den prøve, jeg skulle, fik snakket om menstruationerne - og alt er OK. Jeg modtager svar på celleprøven i august. Men ... Jeg har ALDRIG haft smerter/ubehag ved gynækologiske undersøgelser før. Jeg ved, at hende, jeg var hos, kan, for hun har gjort det 2 gange før (på mig). Jeg er fuldstændig i chok, blod og alt muligt, jeg vil snakke med nogen - men hvem!? Min mor tager ikke telefonen, René er på arbejde, min farmor kan ikke klare at høre om den slags. Kan jeg ringe til min svigermor? Narh... Det går nok ikke. Jeg vil have min MOAR. Hvorfor tager hun ikke telefonen? Øv!

Jeg kan slet ikke falde ned igen, jeg er i dybt chok. Blod... Det skal IKKE være der, jeg har ikke menstruation, det kom, fordi hun trykkede så hårdt med andenæbet - men hun var jo nødt til det, ellers kunne hun ikke tage prøven. Jeg er også ved at komme oven på igen, det var bare en meget voldsom oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar