Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 5. juli 2012

Lige en sidste ting...

Tja. Jeg sidder her nu, skulle have bagt til min mors fødselsdag i morgen, har glemt det, kan ikke nå det i morgen, og må gøre det hjemme hos hende. Har ikke været i bad til i morgen, og i morgen kan jeg ikke nå det, fordi jeg skal til lægen før fødselsdagen. Jeg har dog fået taget opvasken. Og ryddet op. Og lavet regnskab. Jeg har fået svaret på en invitation til Ibens fødselsdag, og svaret på en sød sms fra Jonna. René har skilt min computer fuldstændig ad, så den kunne blive støvsuget. Vi har været på "spider-hunt" og har fundet 2 monsterstore spøgelsesedderkopper. Så har jeg kæmpet som en sindssyg for at tørre mig bagi med et skadet håndled (det var ikke håndleddet, jeg tørrede med, men den der skulle holde toiletpapiret), og jeg var lige ved at kalde på René. Jeg klarede det dog. Så jeg er dødtræt og går snart i seng. Skal trods alt ud af døren omkring klokken 9:30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar