Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 29. juli 2012

Det offentlige system fungerer ikke

Svært overvægtig

Skizofreni

Medicin

-Det er de ting, jeg fejler. Uanset hvor jeg kommer hen og hvem jeg snakker med, så er jeg syg på grund af en af de ovennævnte ting. "Har du ondt i ryggen? Du er fed". "Har du ondt i maven? Du lider af skizofreni". "Har du ondt i lungerne og hoster meget? Din medicin er ikke justeret korrekt"
- Alt kan skydes over på de tre ting. Og det det er lige meget hvilke symptomer, jeg har, så er det en af de de tre ovennævnte årsager. 

Er det egentlig ikke for dårligt?
Og det er læger, der skal hjælpe en, der kommer med de udtalelser?
Skam jer, kvaksalvere!!!

1 kommentar:

  1. Jeg er så enig med dig, man KAN ikke stole på læger! Det er som om, de ikke gider at tage sig den ekstra tid til at finde den rigtige forklaring! Jeg havde kronisk forkølelse i årevis, og de blev ved med at sige, at der ikke var noget, de kunne gøre. Jeg kunne bare sidde og vente på, at mit immunforsvar klarede den sag. I 2 et halvt år var jeg konstant forkølet! Det var først, da jeg prøvede naturlægemidler, at det pludselig gik væk. Lægerne er så bange for at gå et niveau dybere og foreslå alternative forklaringer og/eller behandlingsformer!

    SvarSlet