Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 2. juli 2012

Easy (musik)

Denne sang er oprindeligt en Lionel Richie. Den hittede stort med Faith No More i 1990'erne, og de fleste i min årgang kender den. Det er en god sang - både med originalen og coverversionen. Videoen med Faith No More er klart den bedste. Den er sjov, og man kan ikke lade være med at elskede den tilbagelænede stil, videoen viser.



Jeg har aldrig sådan rigtig været til Lionel Richies musik, jeg foretrækker klart Faith No More, og selvfølgelig har jeg da også den plade, den er på. Jeg synes at de har formået at skabe en god version, selvom den måske er ret tæt på originalen, dog samtidig med et mere rocket islæt. Nyd begge sange og tag stilling til, hvem du bedst kan lide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar