Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 7. juli 2012

Sexdating i 90 dage?

Ingen mener at jeg er psykotisk. Yeah. Så er jeg faldet ned igen.

René og jeg har lige været i Kiwi. En dame tågede rundt, og René sagde "Se dig for" og hun begyndte at svine ham. Så råbte René "Du ser dig fandeme bare for, kælling!" og hendes mand kom ind, grinede af René og sagde "Sikke noget grimt noget at kalde folk" - så vendte René sig om og råbte "Hvad sagde du?" og så gik manden lidt videre ind i butikken, og René råbte "Du kommer bare med ud, så kan du få nogen på hovedet". Så gik vi ud. Hehe. Det er det, jeg siger. René er en hidsigprop. Big time.

Jonna har været her i dag, suuuperhyggeligt. Det var bare så rart og "cozy" - hun kommer igen på lørdag! Derfor skal jeg lige have læst lidt i en af de dér bøger, hun har givet mig, og have sms'et til hende senest onsdag, om der er noget, jeg har lyst til at tale om. Det er så rart at have hende her - jeg bliver altid så glad.

Ellers har jeg glemt at tage kalkunen ud af fryseren. Derfor er der ingen gormeh sabzi i dag, heller. Suk. Men vi kan spise det i morgen. I dag hopper vi i stedet på et par frostpizzaer, vi har liggende i fryseren, og hvis vi bliver mere sultne, har vi 4 pakker naanbrød. Det elsker vi begge to! Det er simpelthen også så skønt. Mums!

Jeg har handlet i dag, brugt en halv time på at skære frugt - og jeg nåede slet ikke at komme i bad før Jonna kom, som jeg egentlig havde lovet mig selv. Derfor har jeg siddet i dag, fedtet hår, intens svedlugt og beskidt T-shirt og snakket om Jehova og "Prinsen af Ægypten" - det virkede dog som om hun var ligeglad. Rart nok! På lørdag, når hun kommer næste gang, har jeg helt sikkert været i bad inden! Haha. Hader at folk skal se mig sådan her. Oh well... Jeg kan ikke være sindssygt lækker hver dag.

Jeg har 3/4 bakke nektariner, 2 bananer, ½ ananas og 1½ bakke vindruer, helt for mig selv! Så bliver det bare ikke skønnere! Ej, for pokker - jeg elsker frugt! Jeg vil prøve at spare lidt på det, så det holder længere. Det er sejt nok.

Jeg plejer som regel ikke at gengive ordret hvad folk skriver til mig. Men jeg har læst noget, der simpelthen er så sødt og morsomt: "så har je gsrevet mig ind og lavet en profil på sexdating hvor jeg har betalt for 90 dage. fedt mand mon det virkelig kan ske denne her gang med at jeg kan få noget på den dumme. jeg har købt en webcam men je gslår den fra når jeg er derinde. jeg syntes det er flovt og sexchatte med en helt masse på den side når jeg har min webcam på" - det er da sødt. Hehe. Den dejlige knægt. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at elske ham. Han elsker også mig - René og jeg er hans sjælevenner. Faktisk var René Hamids sjæleven, før han overhovedet have mødt René. Men vi har været på Fyn og besøgt ham, det var rigtig hyggeligt, vi spiste hos hans forældre - de elsker mig. De siger at jeg er det bedste, der nogensinde er sket for Hamid. Nå, men vi var hos Hamid en hel dag. Det var sgu hyggeligt. René og Hamid kommer godt ud af det med hinanden.

3 afsnit i dette indlæg starter med "Jeg" - totalt usselt. Man bliver egentlig meget navlepillende, når man bare sidder og skriver om sig selv. Jeg tænker da langt mere på mig selv og mine tanker nu end før jeg begyndte at blogge. Haha.Total egotripper. Meeen... Sådan er det, og folk kan jo selv bestemme om de gider at læse om mit begivenhedsløse liv. Ha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar