Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 14. juli 2012

Shake my tambourine!

Nøj, hvor René bare... Jeg kan slet ikke trække vejret når han ikke er her! Hvor sygt er det!? Han er mit et og alt. "vil du ikke smøre en ostemad til mig?" "Kan du ikke gøre det selv?" "De smager altså bedre, når du har lavet dem" - og så bliver jeg totalt blød i knæene  og farer ud i køkkenet og smører ham hele TO ostemadder. Jeg gør alt for ham, for han ved hvilke knapper, han skal trykke på. Jeg synes at det er vildt irriterende - men samtidig får det mig til at føle mig værdsat og elsket. Tænk engang! Totalt manipulation. Haha. Men jeg falder i hver gang alligevel. Han gør også ting for mig - hver dag. Det er så dejligt. Jeg føler mig så damn glad! Jeg kan slet ikke ikke begribe det. Jeg må jo gøre noget rigtigt. Hehe. "Baby make time for love". yeah - shake my tambourine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar