Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 3. juli 2012

Smerter i massevis

Seriøs lortenat. Jeg blev vækket konstant fordi jeg strejfede Renés ryg, og han skældte mig ud hele tiden. Til sidst måtte jeg vende mig om og sove på venstre side. Det ville også være helt OK - men jeg får virkelig ondt i kroppen af at sove på venstre side. Jeg har ligget vågen siden lidt i fem, og halv syv magtede jeg det ikke længere. Så jeg er tidligt oppe i dag. Lige nu er jeg skideligeglad med Renés ryg (undskyld, Shorty), jeg er bare irriteret over, at jeg konstant bliver vækket. Han siger alt muligt pis til mig om, at jeg skal passe på når jeg står op, pga kramper - og så sørger han selv for, at jeg får dem? Come on... Jeg ved godt, at jeg er lidt ond at høre på, men jeg har kun været oppe i ½ time, og jeg har stadig meget, meget ondt i kroppen. Jeg magter det ikke længere. Større seng, eller 2 separate senge. Jeg har så skide ondt, at jeg burde få en Ibumetin, selvom jeg godt ved, at den sikkert ikke virker. Men jeg er desperat, og muligvis virker den. Men den er vist til ledsmerter, er den ikke? Nej, de dur også til muskelsmerter. Jeg tager sådan en. Men åh... Desværre må jeg ikke bare tage dem, fordi jeg har det med at overdosere mig selv ved uheld. Så jeg bliver nødt til at vække René. Sikke en skam. Øv for René!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar