Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 9. juni 2012

Det skulle bare være et kort indlæg, men...

Jeg har koldsved lige nu. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg tror ikke, at jeg er ved at blive syg, for jeg har ikke andre symptomer. Det er måske fordi jeg har svedt mens jeg vaskede op, og så kommer ind i et rum, hvor en affugter kører på fuldt drøn? Ej, jeg ved det ikke. Jeg  er også ligeglad. Det forsvinder på et tidspunkt. René er gået i seng. Ja, klokken 22 gik han i seng. Han er simpelthen så træt konstant. Vi tog en lur fra 19:30-21, og da jeg kommer ind efter opvasken klokken 22, ligger han og sover, uden hovedpude, og med fjernsynet tændt. Han har fjernet sin hovedpude fordi den er våd af sved. Derfor har han fået den ene af mine, for jeg sover med 2. Jeg kan godt nøjes med en enkelt, hvis det bare er en nat eller to. Den pude, han sover med, må altså tørres igennem, så måske vi skulle lade den ligge i et par dage? Renés mor snakkede om sølvfisk i sengen, og nu er jeg bare gået helt kold. Der skal ikke være noget fugtigt i den seng. Når  René vågner, må han afskaffe sin dyne. Faktisk har vi adskillige dyner, så måske vi skulle have en "byttedyne" liggende, til når hans er svedt igennem? Det er den dér medicin, han får, det giver øget svedtendens, og han afgiver meget varme i forvejen. Men jeg tror, at det bliver sådan. Så må jeg stå klar med "skiftelagener" så jeg kan smide et tørt lagen på, når René har svedt det igennem. Jeg burde faktisk gøre det lige nu. Jeg kan ikke skifte lagen, men han kan godt få den ny, kold dyne på.

Sådan. Han vil gerne have "sit eget", men sådan går det altså ikke altid. Men nu kan han svede det her igennem indtil i morgen, så får han den tørre dyre tilbage. Nu sveder jeg sygt meget igen, bare af at sidde her... Hvad sker der, mand - for nu at citere Hamid.

Hm. Men Jonna var her jo i dag, det var superhyggeligt og rart. Det er altid rart at have hende på besøg. Hun gør det for mig, at hun finder passager i Bibelen, som jeg gerne vil høre mere om, i stedet for at jeg skal sidde og læse så ufatteligt mange sider - for det får jeg aldrig gjort. Jeg har fået en masse læsestof af hende, som jeg selvfølgelig skal have læst, men lige nu sidder jeg og leger med tanken om at læse videre i Dave Mustaines selvbiografi. Den er meget spændende, og det ærgrer mig, at jeg ikke sådan rigtig får læst i den. Koncentrationen har ikke været der. Men lige nu overvejer jeg, om det er nu, jeg måske skal kaste mig ud i det igen - Jonna kommer først igen den 20., så jeg behøver ikke at læse det dér Bibelhalløj nu. Jeg skal nok nå det.

Jeg har spist noget mad i dag, som bare gik direkte i maven. Jeg havde sådan en mavepine, det var helt vildt, jeg havde ondt i lænden og i knæene, selvom jeg lå ned. Og nu kan jeg huske hvorfor jeg er stoppet med at ligge på venstre side - når jeg skal op eller vende mig, er højre ben dødt. Men når jeg sover på højre side, er der ingen problemer overhovedet. Så jeg må hellere holde mig til højre side. Hehe.

Nu fryser jeg igen. Hehe. Det er sgu da irriterende. Jeg burde måske også gå i seng, nu hvor klokken er 23, men jeg er ikke træt, og selvom jeg kan, så gider jeg ikke at sove et helt døgn væk, som René gør. Han sover måske til ved 5-6 tiden, så er han vågen. Muligvis vågner han omkring klokken 2 og er frisk frem til klokken 9-10 stykker. Han er umulig for tiden. Det er blevet SLEMT efter han startede på arbejdet. Han er så træt, konstant, og han er dårligt til at holde vågen. Det første, han gør når han kommer hjem, er at gå i seng. Det er sørgeligt, men jeg ved jo godt, hvordan han har det. Min medicin gør, at jeg er parat til at gå i seng når som helst. Jeg er blevet bedre til at styre det, men det er fandeme svært. Jeg tog jo en lur i dag, selvom jeg ikke var træt, fordi René gerne ville sove. Han trænger til at spille computer. Han har lige købt computerspil for 1000 kroner - han skal i gang hurtigst muligt, men han kan ikke sidde herinde i soveværelset og spille, for der er ikke noget ordentligt bord.

Nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar