Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 25. juni 2012

Jeg kan ikke lade ham være

Jeg lytter stadig til Mijac nonstop, og jeg bliver mere og mere glad for ham, jeg bliver mere og mere fortørnet over folks måde at behandle ham på - både i hans liv og i hans død. Michael var fantastisk, og jeg er ligeglad med, hvordan han så ud.



Michael var noget helt specielt, en fantastisk mand, og han var uselvisk, gavmild - og frem for alt var han godheden selv. Jeg ved godt, at jeg ikke snakker om andet, men jeg er lidt fanget i hans musik i disse dage, og jeg kan ikke bare se igennem fingre med, hvordan offentligheden behandlede ham. Heldigvis havde han en kæmpe skare af fans, som kunne se hans gode egenskaber. Den kæmpe skare af fans er vel ikke forsvundet fordi han er død. Jeg har aldrig været fan af Michael, men jeg har altid haft respekt for ham, og jeg har altid nydt hans musik. Han var en vidunderlig mand.

Og NU går jeg i seng.
Sov godt, folkens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar