Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 25. juni 2012

Lægesnak - igen

Jeg har et problem, som jeg har gået rundt med i et stykke tid. Jeg har vist skrevet om det før, men jeg har nogle mærkelige svimmelhedsepisoder, hvor jeg ikke kan fokusere og det føles som om grunden jeg står/går på, ikke er fast. Jeg har et unaturligt stort behov for søvn, og jeg har fået "tics" overalt på kroppen. Mest i lårene, skuldrene og omkring taljen. Af og til også omkring munden og i fingrene. Det har ikke noget med myoklonier at gøre - det er ikke noget der kommer af min epilepsi.

Men nu har jeg siddet og læst om bivirkningerne ved Frisium. Det forklarer mit behov for søvn. Men det forklarer ikke svimmelheden, som jeg har før jeg blev sat op i dosis. De tics, jeg har overalt på kroppen, mener jeg kom før jeg blev sat op i dosis - men jeg kan ikke huske det. Men de to ting er et seriøst problem, og jeg ved ikke, hvem jeg skal snakke om det med. Neurologen? Lægen? Jeg kan starte med lægen, selvom jeg godt ved, at han siger at jeg skal kontakte min neurolog. Og han har sikkert sommerferie. Way to go. Jeg må prøve at kontakte min egen læge som det første.

Jeg ved det ikke, jeg må lige snakke med René om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar