Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 6. juni 2012

Mine børn er kommet hjem!

Jeg mener det seriøst. Den dér kage med kunstigt sødemiddel smagte af rugbrød. Den var virkelig ikke særlig lækker. Så jeg bagte en ny. Den var en smule bedre, men havde i hvert fald ikke den dårlige eftersmag. Hm. Men de må tage den som den er. Jeg skal lige have smagt på den igen, for muligvis er den kikset.

De kan komme inden for 40 minutter til 1½ time, mine svigerforældre. Det bliver spændende at se om René når hjem før de kommer. Men ellers må jeg jo bare underholde dem.

***

René nåede hjem først, og kagen var ikke kikset. De fik resten af begge kager med hjem. Især min svigerfar var glad for kagen.

De havde i øvrigt taget mine cd'er med. De har ikke taget skade - men jeg husker det som om der var mange flere... Jeg VED at der omkring 350 styks, men det ser fandeme ikke ud af meget. De øverste cd'er er Megadeth og Type O Negative. Hehe. Yndlingsbands! Jeg er meget glad for at få dem hjem igen.

Skriver senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar