Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 21. juni 2012

Nej...! Det sker bare ikke!!!+!

Jeg studerer Bibelen for tiden. Jeg har Jonna fra Jehovas Vidner rendende ca. én gang om ugen, som regel om lørdagen. Jeg har fået en masse kopier af "Vagttårnet" som jeg har læst - sidder og læser et lige i disse dage. Men jeg er stoppet brat. Jonna kommer på lørdag, og det hele er noget forbandet lort. "Hvorfor?" spørger du måske dig selv. Nu skal jeg sige dig hvorfor!!! Bibelen er ikke "bare" en bog for mig længere. Jeg tror ikke på Bibelen, men mange ting virker plausible, og jeg føler at jeg glider længere og længere ind i Bibelen. Ikke som Jehovas Vidner eller en anden religion. Men bare som "troende" - og det nægter jeg at være!!! Jeg vil være ateist, som jeg har været hele mit liv. Jeg ved ikke rigtig, om jeg tør at studere den satan længere, når det er det her, det fører til. Jeg har det pissedårligt med det. Jeg har den holdning at religion i al almindelighed er noget pjat. Det synes jeg stadig. Men Vagttårnet og Bibelen er begyndt at hale ind på mig. Og det er noget lort.

LORT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar