Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 17. juni 2012

Nå. Ganske enkelt "nå"

Side 85
Jeg mangler freaking side 85! Som den eneste side! Jeg snakker om min journal fra psyk. Jeg har ledt overalt, og så sagde René, at den havde manglet hele tiden. Måske? Jeg kan i hvert fald ikke finde den i blandt alle de mange papirer, som jeg er ved at ordne. Det skal jeg i øvrigt også have gjort i aften. Eller i morgen. Jeg har tømt vores mapper, 2007-2012, og så har jeg lavet en mappe specielt til journaler og den slags - hospitalstuff. Jeg er interesseret i at få en mappe helt for sig selv med journalerne og det dér, for ofte skal vi bruge det. I hvert fald Renés.

Årsindkomst
Jeg kan ikke få René til at gå ind i netbank og trække oplysninger ud til mig - så jeg sidder med alle hans lønsedler, mine pensionspapirer og forsøger at regne ud, hvor meget vi har fået ind igennem f.eks. 2007. Det er rart at have en oversigt over det i mappen. Samt de faste udgifter, som vi har på PBS og ikke får regninger eller kvitteringer på hver måned. Det er skideirriterende. Jeg må finde en måde at få det Nem-ID ud af ham. Jeg skulle aldrig havde givet ham det. Men ok - jeg var fuldstændig besat af netbank og var inde og regne på det flere gange om dagen, fordi jeg går meget op i vores økonomi. Ikke så meget for pengene, men mere fordi jeg elsker-elsker-elsker det der med regnskaber og den slags. Men jeg kan ikke lave en skid, når jeg ikke har adgang til netbank, for jeg har ikke alle papirerne - nogen af dem er gået tabt.

Nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar