Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 21. juni 2012

Off to bed - og ingen gud

It keeps gettin' better
Godt så. Jeg er ovenpå igen. Jeg er ikke ved at blive religiøs. Religion er noget pjat. I hvert fald for mig. Jeg bryder mig ikke om religion, omend jeg godt kan lide at læse om det. Jeg skal bare holde mig til Bibelen, for så sker der ikke noget.

Jeg skal faktisk snart i seng, men jeg synes lige, at jeg vil fortælle at jeg ikke er i farezonen længere. Jeg tror at Nisse bliver hjemme i morgen - det er rart. Men grunden til at han bliver hjemme, er ikke rar.

Jeg skal nok lige have vasket op i morgen, samt ryddet det værste af vejen, så her er pænt. Det er det bedste. Men ellers... Så vil jeg gå i seng nu. 

That's right, you motherfuckers - I'm off to bed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar