Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 24. juni 2012

Far

Min far har skrevet en e-mail til mig i dag. Han skrev det her:

Hej min smukke og dejlige tøs
Hvor er det skønt at vide, at det i det mindste går bedre på ét område. Lad os håbe det holder.

Hvis det er lykkedes mig at sende denne gamle Pearl Jam-sang til dig, så prøv at lytte willie-drengens
autentiske fremstilling (sammen med én af hans sønner) og nyd den dejlige tekst.

Gid solen må skinne rigtig meget på dig

Far

Af uvisse grunde begyndte jeg at græde. Af uvisse grunde begynder jeg altid at græde når han skriver den slags til mig. Det gør mig så glad, og jeg føler mig bedre, end jeg egentlig er, fordi jeg er stolt over at min far ønsker at høre min vurdering af musik, som han godt kan lide. Jeg elsker når min far skriver sådan til ham, sikkert fordi jeg et eller andet sted søger hans "anerkendelse". Han betyder meget for mig, det har han ikke gjort før, men her det sidste års tid har han ændret sig fuldstændig, og nu har jeg det bare så godt, når vi kan snakke sammen - især om musik.

I dag er det én dag mindre til min månedsdag. Jeg har modtaget blandede reaktioner, men den bedste er Cecilies. Det er utroligt så meget hun kan støtte mig, stort set uanset hvad. Hun er en fabelagtig kvinde. René har givet mig en forklaring på sin reaktion, og jeg forstår nu, det er helt okay, hvad han sagde - han kunne stort ikke sige det på andre måder. Så han er tilgivet. Min mor... Nej. Men min fars reaktion er god. Det synes jeg i hvert fald. Fjollet? Muligvis.Men det betyder meget for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar