Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 30. juni 2012

Hey there...

Jeg har endelig fået sat alle cd'erne på plads! Det har taget mig det meste af formiddagen, men nu er jeg færdig!

Mine børn er kommet hjem. Jeg har stadig ikke fået skiftet de ødelagte cd'er ud, men de står her, og jeg en liste over, hvilke det er. Derudover er der en masse plader, jeg har på ønskelisten. Men her er 357 cd'er. De ca. 320 er mine, resten er Renés. Flere af dem har vi begge to.

Men ÅH! Det er så skønt at kunne se på dem og vide at de står der i mange år endnu. Der kommer sikkert et medie, der erstatter cd'erne, som cd'erne erstattede LP'erne. Men indtil da? Der er jeg på cd-hylden. Hehe.

KYS til alle jer, der har indspillet alle disse fabelagtige plader!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar