Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 28. juni 2012

Indlæg nr. 60 i juni måned

YEAH! Jeg stod op klokken 7, gik i bad og nu sidder jeg her, klokken er 9:17, og jeg er totalt på i dag, for som jeg har nævnt op til flere gange, er det den 28. juni i dag (bare til jer, der er i tvivl) og det betyder 1 måneds symptomfrihed.  Det er bare så... WAUW! René sagde, at folk ikke ville er stolte af mig, men er glade på mine vegne. Angiveligt er de ikke stolte fordi jeg ikke har gjort noget for at være symptomfri. Psh. Hvis de ikke er stolte af mig - så er det deres sag. For i dag er det MIN dag! Totalt cool. Jeg elsker bare denne dag. Kan dårligt vente med at fortælle det til KBJ. Jeg ringer lige til min farmor og hører hendes reaktion.

- Ja. Min farmor har den reaktion, jeg forventede at alle andre havde. Min farmor. Hun er bare den bedste farmor i verden. Det minder mig (skørt nok) om at jeg skal huske at udfylde Renés skemaer. Det gør jeg med det samme.

Men husk på: 1 måned!!! YEAH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar