Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 21. juni 2012

Fire bryster på én kælling

Endelig blev de bagt!
I går bagte jeg hvidløgsflutes. Jeg bagte 9 flutes, og jeg brugte ca. 13 fed hvidløg. Pludselig ringede det på døren. Det var overboen. Hun gav mig sit telefonnummer og bad mig om at ringe, når jeg bruger hvidløg mellem 7-19, fordi hun ikke kan tåle lugten, hun får kvalme. Hun vil gerne kunne nå at lukke vinduet. Jeg bagte hvidløgsflutene mens René var på arbejde, og da han kom hjem, sagde han at man kunne lugte hvidløg på vejen. Hehe. De smagte dog herregodt.

4 bryster på én kælling
Jeg har den mest irriterende bh på. Den deler brysterne op i 4, så jeg har fire bryster, når jeg har den på. Det er grimt. En bh, man bare går rundt med herhjemme. Jeg har efterhånden en del tøj til hjemmebrug. Jeg har en tendens til at få brysterne i vejen, når jeg spiser - hvilket resulterer i, at jeg altid sidder med en form for mad på brysterne, og af og til er det altså noget, der ikke kan komme af. Andre gange taber jeg mad ned i bh'en, hvis jeg har en bluse på, der sidder så den viser lidt kavalergang. Det er stort set altid krummer, og det er simpelthen så møgirriterende. Men okay; bedre end hvis jeg væltede en hel tallerken fyldt med mad ned i min bh.

Flaskeboner
Jeg har været i Kvickly i dag, for at aflevere flasker. Er I klar over, at når man afleverer en flaskebon, skal man skrive under på, at man har fået udleveret pengene? Det er simpelthen så latterligt. De river bonen i stykker, når den er scannet ind, og så skal man alligevel skrive under? Latterligt. Men det blev da ordnet. Min erfaring er, at det kun er ved kiosken, det er sådan, for ved kasserne er det ikke sådan. Sært. Virkelig sært.

Tøsesnak
René snakker i telefon med en af sine kammerater, og han har snakket i lidt over en time. Der er gået totalt kælling i ham, ikke engang jeg snakker i en time! Han snakker og snakker, det er helt sygt - og det er ikke engang en "rigtig" ven, men "blot" en kammerat. Jeg synes at det er meget voldsomt at snakke så længe. Men de må jo have noget at snakke om. Den slags sker jo også. Haha.

Tyrkisk candyfloss
René er blevet rigtig glad for tyrkisk candyfloss, og det er et problem. Førhen spiste han popcorn konstant, hvilket var godt, fordi de blev lavet på varmluft = ingen fedtstof og ingen salt. Der var ca. 3½% fedt. Men nu spiser han simpelthen så meget candyfloss, og hans medicin har i forvejen vægtøgning som bivirkning. Sikke noget øv. Jeg håber at jeg kan vænne ham fra det, eller i det mindste få hans forbrug mindsket.

Trådløst netværk
Jeg har klaget over det før, og jeg gør det gerne igen: Det er noget forbandet tis! Jeg ryger konstant af. Lige nu er jeg offline, så jeg må sidde og rode med min telefon for at komme online igen, så jeg kan poste dette vidunderlige indlæg. Men hvad fanden sker der for, at nettet konstant kaster mig af??? Det er altså bare noget værre ... Jeg synes at jeg har prøvet at få det internet til at fungere, men åbenbart ikke nok. Argh! Jeg må have René til at kigge på det. Han plejer at kunne fikse den slags. Men for søren, hvor jeg glæder mig til at få kabel-internet igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar