Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 24. juni 2012

"Far" - fortsat (en slutning)

Er det ikke et skønt vejr? Masser af regn; jeg elsker når regnen falder på mit hoved, gør mit hår vådt og lader dråberne løbe ned af mit ansigt. Findes der et skønnere vejr - bortset fra snestorm? Tror det næppe.

Jeg svarede på min fars e-mail, og han svarede tilbage her for kort tid siden. Tænk engang - jeg fik et svar tilbage, som gjorde mig så glad og lykkelig. Jeg ved ikke, hvorfor min far har sådan en magt over mig - men det har han. Og det gør egentlig ikke noget. Han er min far. Han lyder altid så glad, når jeg ringer, og det svar, jeg fik på min e-mail, gør at jeg elsker ham endnu mere. Også selvom han engang imellem sårer mine følelser på det grusommste. Men han er min far. Det er det, der er vigtigt. Uanset hvad andre siger, så er han (blevet) en god far. Nej, han har ikke altid været det, og det dårlige kommer op i ham engang imellem - men normalt er han en god far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar