Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 1. juni 2012

You can't stop my shine!

Yeah. Rar dag. Mon aftenen bliver lige så cool? Jeg er lige ved at tro det! Jeg er glad for i dag, jeg har været hos KBJ, og René fik lige en snak med hans psykiater, og bagefter kiggede vi på sko, og René fandt Diablo III hos Blockbuster. Nice! Så gik vi hjem og... Det kan jeg ikke huske. Jeg tror bare, at vi tog en slapper. Det skal der sgu også være tid til! Hehe. Jeg har sagt til René at han har 600 kroner tilbage til at købe spil for, for jeg "har givet" ham 1.000 kroner af vores opsparing til at købe spil for, og nu har han brugt 400 kroner i dag. Så nu sidder han og kigger efter spil, han gerne vil have. Mest hos Elgiganten, for de har gratis fragt. Hurra for ELGIGANTEN! 

Jeg er altså bare i supergodt humør lige nu, klokken 18:26! Det er længe siden, jeg har hygget mig så meget. Jeg elsker at sidde og fordybe mig i musik og have det rart. Det er så skønt! Vi spiser sent i dag, for ingen af os har lyst til varm mad lige nu, men vi har aftalt at lave ris med tomatsovs. Det er egentlig bare hakkede tomater, løg og krydderier. Oprindelig puttede jeg kalkun i tern i samt stegt bacon. Men vi har i lang tid droppet kalkunen (gople gople) og bare brugt bacon. Det gør vi dog ikke så meget længere, vi bruger mest bare løg og hakkede tomater, og så krydderier. Især hvidløg er vigtigt. Og paprika. Salt og peber - og chili er valgfrit. Man kan også putte en grøntsagsbouillon i, man smuldrer den ned i sovsen og rører rundt indtil den er væk. Det giver også et ret godt resultat. Nå, men det regner jeg med at lave senere!

Og jeg er gået helt amok i Derulo! Især "Ridin' Solo", "Sky's The Limit" og "Strobelight" - det er faktisk de eneste fede sange på pladen, men DAMN, de vejer op for alt det andet! Jeg synes bare at det musik rykker lige nu - selvom det er old news. Jeg kunne faktisk også lide musikken, da den kom frem - og jeg har hele tiden været vild med de her sange. Af og til er de bare federe end andre! Sådan er det jo med al musik! Yeah.

Handy-Anders kommer i morgen og hjælper med arbejdsværelset. YEAH! Jeg har ventet på det meget længe, men der skulle jo selvfølgelig først indkøbes materialer, udfærdiges en komplet plan tegning med de rigtige mål, og så skulle vi være helt 100% enige om, hvordan det skal se ud derinde. Det er vi så nu, og Anders kommer i morgen og hjælper. Det er virkelig awesome! Han kommer også på søndag. Det er så FANTASTISK at det endelig bliver til virkelighed! Så får jeg også mit kabelinternet tilbage, så jeg ikke konstant mister mit wifi signal og ryger af nettet. Så kommer jeg tilbage til kabel og kan være på msn. Skrive e-mails uden de bliver slettet, fordi nettet ryger. YEAH! Jeg elsker mit liv lige nu. Også selvom René ligger og sover, og jeg har lyst til at sove sammen med ham, men vil forsøge at holde mig vågen. I går sov jeg fra 02:30 til 17:30 - jeg ville have sovet længere, hvis René ikke havde vækket mig. Haha. Det var fandeme en dejlig dag! Men jeg er også nonstop træt. Det er medicinen, der gør det, tror jeg. Ellers er jeg bare udstyret med et stort sovehjerte. Hæ.

Var det ikke det, jeg havde at sige i dag, egentlig? Nej. Men i hvert fald for nu! Ha! Snydt igen. Der kommer helt sikkert en senere. Læs den eller lad være. Men den kommer (Jeg ved godt, at I straks tænker på sex!!! Skam jer!). Hav det godt så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar