Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 11. april 2013

60, 50, 40, 30...

Jeg bliver hentet om 1 time. Én skide time. Jeg har allerede revet mig selv i håret af frustration, grædt og prøvet at overbevise mig selv om at jeg ikke behøver at tage til lægen i dag. Nu har jeg indset, at om 1 time kommer Katja og henter mig, og så kører vi, for jeg skal være hos lægen klokken 10. Først blodprøven, derefter lægesamtalen. Jeg er så bange for, at noget går galt, og jeg skal være alene på et tidspunkt under turen. Tænk, hvis Katja skal tisse,og jeg bliver kaldt ind mens hun er på toilettet? Jeg bliver nødt til at bede hende om at tisse af, inden vi tager afsted, selvom det virker ret åndssvagt. Jeg håber inderligt at der er ingen eller meget få mennesker i venteværelset. Jeg er åndssvag. Jeg ved det godt. Eller dum. Eller mærkelig. Jeg ved ikke, hvilket ord, I vil putte på. Men jeg er nødt til at tage alle forholdsregler.  Det er meget, meget vigtigt at ALT går som planlagt. Virkelig vigtigt. Så jeg planlægger alt til mindste detalje. Det er bedst sådan. Og fra 09:24 - 09:30 børster jeg tænder, for Katja kommer ved 09:30-tiden. Jeg synes ikke, at 6 minutter er lang tid, selvom jeg teknisk set kun har 2 minutter til hele munden. Hvem fanden kan nå at børste hele munden på 2 minutter? Jeg kan godt korte det ned til 4 minutter. Men så er det fordi jeg har husket tandbørstningen forinden, enten morgen eller aften. Af og til glemmer jeg den (ret ofte), så når jeg børster tænder, er jeg nødt til at gøre det ordentligt, og nu, hvor jeg er blevet forbudt at trykke, bløder tandkødet ikke, og jeg tror ikke, at jeg sliber alt for meget på emaljen, når jeg børster forsigtigt.

Nu er der en halv time... Tiden går hurtigere og hurtigere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar