Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 20. april 2013

Jeg er rimelig irriteret, efterhånden

Jeg stod op til Jerusalems ødelæggelse i mit køkken. Katja havde sat alt, hvor jeg ikke selv ville have sat det. Jeg ligner seriøst et bombet lokum. Så jeg tænkte "Jeg har været på toilettet og jeg har snakket i telefon med min far - der er sgu nok ikke noget i dag". Men det var der. Pludselig bankede jeg baghovedet ind i en skabslåge, bankede knæet ind i en anden, og det andet langs gulvet: Kramper. Da de var nogenlunde drevet over, skulle jeg fra køkkenet og ind på stolen - og eneste måde er at kravle. Så... Jeg kravlede. Jeg har fået så ekstremt ondt i ryggen. Men knæene... Mit højre knæ føles som om hver ende af knoglerne er lavet af sandpapir, og gnider mod hinanden, når jeg bevæger benet. Samtidig føles det som om knæskallen splintres i tusind stykker. De knæ irriterer mig sygt meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar