Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 25. april 2013

Bloggens død - og genopstandelse

Fordi jeg tænkte på alle fejlene i det, jeg skrev, alle de mærkelige, sexistiske ting, alle de diskriminerende ting, jeg skrev, har jeg valgt at slette alle indlæggene på bloggen "Det her er bar' i orden!". Men fordi jeg har besluttet mig for at anmelde ting som hjemmesider, billeder, mad, drikke, tøj, bøger - you name it, bare ikke musik og film, så jeg har lavet den om til en side, hvor der kun bliver skrevet indlæg om ting, der skal anmeldes. Men det er ikke sådan noget med "3 stjerner ud af 5" - det er bare min personlige holdning, sammen med en beskrivelse af den ting, jeg nu engang skal anmelde.

Det virker måske fjollet at slette et halvt års indlæg. Men jeg har hele tiden været utilfreds med den. Dum blog. Men nu bliver den bedre, håber jeg. Jeg er i hvert fald glad for ideen om, hvad den skal indeholde :) Jeg tror ikke, at jeg kommer til at anmelde alt, men lige her i starten er det jo sjovt, og derfor vil jeg selvfølgelig anmelde en masse ting. Det kan jeg ikke lade være med. Men altså... Jeg skal nok prøve at holde den til én anmeldelse om dagen! Haha.

Jeg har gået en fuckerlang tur i dag, mens det var lyst, så jeg har det rigtig godt med mig selv. Jeg vil gå en tur igen i aften, hvis jeg kan finde overskuddet til det. Det er jo ikke helt sikkert. Jeg tror dog ikke, at det bliver et problem :) Hvis det gør - så har jeg været ude i dag. Både til lægen og ude at gå. Yeah. Det går fremad.

Så i dag har jeg det godt med mig selv. Jeg er lidt "tung" i hovedet, jeg ved ikke hvorfor. Det føles som om jeg ikke er helt psykisk med. Så har jeg fået lidt hovedpine. Spændinger i nakken, tror jeg. Jeg skal ud og lave aftensmad, men jeg er minus sulten. Jeg tror, at jeg spiser René af med nogle madder, og laver mad senere, selvom klokken er 20.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar