Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 17. april 2013

Cut

"Cut". Af Plump. Virkelig, virkelig god sang. Jeg ville se videoen for 1½ år siden. Der var igen, men der var en "fanmade" video. Så den satte jeg mig til at se. Og jeg så den, med voksende rædsel. Tænkte jeg. Men ordet var "længsel". Jeg ønskede at skære i mig selv igen, jeg ønskede det så meget. Men jeg kunne ikke. Nu, i år, er det 10 år siden jeg sidst har skåret i mig selv. Jeg tænker på den video hver eneste dag, og når jeg når ned forbi "Plump" i listen, overvejer jeg seriøst om jeg skal droppe hele mit liv for at hengive mig til selvdestruktivitet.
Og nu er jeg kommet til den svære beslutning, at det eneste fornuftige, der er at gøre, er at slette den. Jeg kan ikke tåle at have den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar