Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 1. april 2013

Blabla

Jeg kastede mig uden hæmning ned på toilettet. Det gik i stykker. Halvdelen af den ene side er brækket af. Det stykke, der skjuler hvor vandet kommer fra. Knækket af. Dårlig stil.

En gut har søgt om NoNameMaddoxs venskab på blog.dk. Men den profil bruger jeg ikke længere. Jeg kan ikke engang komme ind på den, for René skiftede kodeordet, netop af samme grund - og nu har han glemt det nye kodeord. Temmelig problematisk - men han ændrede det fordi jeg bad ham om at gøre det. Jeg var blevet afhængig af blog.dk, hele min dag gik derinde,og mit humør blev styret af, hvad der skete derinde. Så til sidst måtte jeg opgive alt. Nu har jeg en ny blog, kun for at kunne holde kontakten med visse personer, som allerede har en profil derinde. Jeg skriver ingen indlæg, og jeg læser ingen indlæg. Jeg går slet ikke ud på den side, jeg bliver på min egen.

Jeg skal lave en lille buffet på fredag, og derfor vil jeg i aften forsøgte mig lidt min kartofler og mit mandolinjern. Jeg har tænkt mig at lave kartoffelstiks, som skal bages i ovnen - og så vil jeg prøve at lave chips, selvom jeg ikke aner hvordan man gør. Skal man mon putte lidt olie på inden de kommer i ovnen, eller skal de bare uden noget på, andet end krydderierne? Hmm... Jeg konfererer det lige med René inden jeg kaster mig ud i det. Hvis mine pomfritter bliver gode, har jeg råkost, miniforårsruller og pomfritter - så skal jeg bare finde på noget mere! Jeg overvejer at lave nogle ris og noget hjemmelavet kartoffelmos, nogle pitabrød og en masse forskellige grøntsager. Muligvis nogle minipizzaer. Som sagt snakker jeg lige med René om det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar