Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 2. april 2013

Happy birthday!

Rar dag indtil videre, men klokken er jo så også kun lidt i to, og jeg stod op lidt i ti. Haha. Jeg har sovet længe i dag. Det er ellers ikke noget, jeg praktiserer. Men det gør jeg så nu :)

Jeg har fået en god idé. René skal jo sende blomster rundt til de dér mennesker, som har hjulpet ham igennem hans sag. Jeg vil, næste gang jeg skal til KBJ (jeg har ikke fået en dato endnu, fordi jeg stadig er syg), smække en gave (en lille gave) i bordet hos både ham og Lisbeth og sige " Jeg er sikker på, at det er din fødselsdag i dag" - jeg har ingen som helst idé om hvorvidt det er rigtigt eller ej, men de to andre gange, jeg har gjort det (med min tidligere psykolog og min tidligere fysioterapeut) har jeg haft succes. Så det vil jeg have igen! Jeg skal bare finde på noget rart at skrive, som jeg ikke allerede har skrevet... Yikes. Den er svær. Jeg skrev jo stort set ALT i julekortet... Hehe. Mon ikke jeg kan finde et citat et sted? Ja, jeg skal jo så bruge to... Men jeg har jo masser og masser af musik. Jeg har 45,9 GB musik. Så mon ikke jeg kan finde noget imellem? Jeg kan huske dem, jeg bruge til jul. Så det kan godt gå! - Hehe. Jeg tror at det bliver sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar