Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 8. april 2013

Badet må vente!

Kender I det, at man bare virkelig trænger til at se sin psykiater, men ikke kan komme ud af døren? Det kender jeg. Nu. Jeg har aldrig prøvet det før. Ligegyldigt.

Jeg skal i bad, faktisk, men først når KBJ har ringet, og jeg skal også i seng og lige varme mine iskolde tæer. Men det kan jeg ikke gøre før KBJ har ringet, fordi jeg muligvis falder i søvn, og jeg ikke vågner ved lyden af min telefon. Crazy shit. Hvis René også er faldet i søvn, er det jo ikke så optimalt. Jeg ved ikke, om han vågner ved lyden. Måske hvis den ligger ovre hos ham? Lige nu lader den. Jeg skulle bare have sat den til ovre hos René.

Han er faldet i søvn igen. Jeg vækker ham og laver en aftale med ham. Andet er der vist ikke at gøre. Og så må badet vente. Det går nok også, mon ikke ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar