Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 27. april 2013

Jeg synes at det er lidt små-tarveligt... Just saying

I dag er det DAGEN. Får René skaffet mit Povl Pava stel, eller gør han ikke? Det bliver stensikkert lynhurtigt udsolgt, og han er for doven til at få lettet popoen... :( Bare jeg selv kunne gå derned. Det ville være så cool, for jeg er oppe og klar til at gå. René laver alt muligt andet. Det går mig på, men jeg må ikke sige det højt, for han er træt af at høre på det. Men det er jo rigtigt. De bliver hurtigt udsolgte. Han siger at han vil købe det til mig, og så han alt, hvad han kan, for at jeg ikke skal få det? Jeg forstår det ikke. Virkelig. Hvorfor så begynde at snakke om spisestel, hvis han ikke vil have det? Mærkeligt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar