Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 4. april 2013

Forelsket i toilettet

Blomster, vaser og fragt: 1.100 kroner. Fint nok. Det er jeg tilfreds med. Jeg ville gerne have betalt 1.500 kroner, men René lavede den anden aftale med hende - okay. Han bestemmer.

Jeg er forelsket i mit nye toilet. Det er SÅ dejligt at sidde på. Det bliver jeg helt sikkert glad for!

Pokkers! Hvorfor får man altid først de gode ideer når de er for sent?! Majbritt og Preben kommer til frokost i morgen, og de vil gerne drikke Sodastream. Det er de hjertelig velkommen til. Men vi har kun én karaffel, og den er ikke stor nok til at indeholde sodavand nok til 2 mennesker, og selvom jeg kan fylde den op lige så tit jeg vil, så går glæden af, hvis de vil have hver deres flavour - vi har jo både sport og hindbær/orange. Vi har kun Sodastreamflaskerne at stille på bordet, og det er virkelig bare ikke særlig charmerende. Og Imerco lukker om nogle minutter, her når klokken bliver 17:30 - og de åbner klokken 10 i morgen - det er der, Majbritt og Preben kommer... Jeg må nok bare give flaskerne en ordentlig rengøring med flaskerenseren og masser af opvaskemiddel. Bare så de er lidt respektable.

Ellers går jeg i gang, her klokken 18, med at fremstille noget af al den mad, der skal serveres i morgen. Der er jo meget af det, der kan laves i dag, så det bare lige skal varmes op i morgen :) Det bliver for meget hvis jeg skal lave alt det på én gang i morgen tidlig :S

Men som sagt er der andre muligheder. Som f.eks. at lave 3 kg frikadeller i dag. Nogle af dem skal jo fryses ned til senere brug. Men jeg må lige finde en måde at få kalken væk fra mine Sodastreamflasker. Uden på er det jo let nok - men hvad med nede i? Jeg tror ikke, at de kan tåle at der kommer lagereddike ned i, selvom det ellers er helt uskadeligt. Det er vildt irriterende, at der er så meget kalk i vandet her i Køge, det kunne være rart, hvis det var bare en smule mindre. Vandet er sindssygt hårdt.

Jeg må jo snakke med René om det - nu prøver jeg selv lige med flaskerenseren og en god omgang sæbe, og virker det ikke, må jeg hive fat i René, han har altid så mange gode ideer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar