Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 14. april 2013

Hvorfor går tiden altid så hurtigt når den ikke skal?

Pyh... jeg skal afsted igen om kun 9 timer. Det er jeg slet ikke klar til. Det var en hård tur på skadestuen, jeg er ikke kommet væk fra angsten, selvom jeg ihærdigt forsøger at fortrænge den. Det er bare ikke altid let. Jeg skal dog nok klare det. Det skal jeg bare. Det er min svigermor. For pokker! Jeg skal have min svigermor med til lægen, så jeg er nødt til at opføre mig ordentligt. Jeg kan ikke gå i panik. Det må jeg altså forstå.  Jeg må tage mig sammen. Jeg er bare så bange!  Uh!

Jeg kan ikke overkomme verden. Kender I ikke det? Jeg bliver jaget ud til alt muligt pis. René har tilbudt at vi kan aflyse min tid hos lægen i morgen. Jeg måtte tage et valg,og jeg valgte nej. Det skal overstås. Og torsdag KBJ. Derefter er ugen slut. Så skal jeg ikke ud mere. Thank GOD! Turen på skadestuen var meget grænseoverskridende og er det stadig, selvom den er slut for længst.. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal komme videre og være klar til i morgen tidlig. Shoot!

Men jeg skal nok klare det, for det skal jeg. Ingen diskussion. Ganske enkelt.

Jeg har pakket min fars fødselsdagsgave ned i en kuvert, som jeg sender på fredag. Jeg skal lige have tjekket vægten i henhold til porto, og så smider vi den bare i postkassen. Han skal først have den lørdag, nemlig. "Farfars bagebog". Hehe. Han har fødselsdag på lørdag.  Jeg kommer jo af gode grunde ikke. Det forstår han godt, siger han, og han gider faktisk slet ikke at holde fødselsdag. Men jeg har overvejet lige at lave den om, for jeg kan se, at nogle af opskrifterne er skrevet skævt. Jeg tror dog ikke, at jeg gør det. Op i røven med det. Den er håndskrevet, så hvad kan man forvente? Hehe.

Jeg har tænkt mig at invitere Katja + gemal på besøg i den kommende uge. Det er ikke sikkert, at de kan - men så har jeg i hvert fald taget initiativet til det. Og så kan jeg evt. aftale noget med hende i den efterfølgende uge. Nu må vi lige se, hvordan det hele falder. Jeg vil helst ikke have dem herned i den uge, der indeholder lørdag den 4. maj. Så slipper jeg ikke for at lave lagkage, og jeg har ikke lyst til at lave lagkage. Jeg har faktisk ikke engang lyst til at spise lagkage. Så den kommende uge, ugen efter, så spring over et par uger, og så kan vi starte forfra igen. Bare ikke ugen med den 4. i, og ugen efter - så burde jeg være reddet. Jeg har ikke lige noget med ugenummer på. Nå, men det finder vi sikkert ud af :)

Mine tæer er iskolde... Det hader jeg. Virkelig. Jeg har taget et bad, for ligesom at blive ren og velduftende, men jeg føler mig ikke ren og velduftende. Jeg føler mig faktisk ret klam og menneskelugtende. Det er ikke så cool. Jeg må nok hellere tage noget parfume på, inden jeg går i seng, så jeg ikke vågner op med stanken af menneske i næsen. Jeg oceaner af Rexona på, men den tager ikke al menneskelugten. Kun svedlugten. Mine fingre er også iskolde.

Cd'erne er sorteret, og mange af dem er meget støvede og beskidte, så jeg vil rense dem,  inden jeg sætter dem på plads. Det har jeg i morgen og tirsdag til, har jeg aftalt med René, medmindre Katja og Holst kommer, for så  rydder jeg dem selvfølgelig af vejen før. Jeg spekulerer i, om jeg mon ikke får det bedste resultat ved forsigtigt at køre en spritvædet klud hen over coverne. Jeg skal jo bare have inlaysene ud først, så de ikke kommer til skade. Jeg har husholdningssprit, og mon ikke jeg kan finde gamle klude et sted? Ellers er der de dér engangskarklude. Dem har jeg nogle stykker af, og jeg kan jo bare klippe den i små tern :) Det skal jeg i hvert fald i morgen, samtidig med, at jeg chatter med Katja :P

Ellers har jeg intet at udtale mig om.

2 kommentarer:

  1. Sprit kan godt ødelægge den slags plastik eller hvad man nu skal kalde det cd covers er lavet af... det er heller ikke sprit der skal bruges på selve cden.. isopropyl alkohol fra matas er det man bruger normalt :-D

    SvarSlet
  2. Cd'erne havde jeg nu ikke tænkt mig at rense. De fejler intet. Men tak fordi du gjorde mig opmærksom på det med cd coversene! Det kunne jo være gået helt galt!

    SvarSlet