Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 16. april 2013

Spændende ret eller noget værre rod

Jeg vil lave det her, når Katja og Holst kommer på fredag: 

Kogte bagekartofler skåret over på midten på langs. Udhulet og indmad gemt, blandet op med Cheasyfraiche 5%, hvidløg, salt og peber og sprøjtet tilbage i kartoflerne.

Salat bestående af hele spinatblade nederst i et fad, revet gulerod ovenpå, en anden grøntsag, jeg ikke har bestemt endnu, toppet af med æbler i tern.

Dressing lavet af fedtfattig yoghurt natural med hvidløg, salt, peber, lidt hakket spinat og lidt sød chilisauce

Marineret oksekød (hjemmelavet marinade), skåret i strimler og stegt på panden.

Jeg vil servere den første portion færdig, og stille resten af maden ind på bordet, så man kan spise mere, hvis man har lyst. Sådan tror jeg, at jeg vil gøre det denne gang, for jeg er træt af bagekartofler, bøffer og sovs. Det får vi ALTID. Ikke denne gang. Det gider jeg simpelthen ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar